Menu

LEX File Exchange
EA Support Files
SC4 Wikipedia
Network Addon Mod
Dependencies
Chat

Author Topic: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)  (Read 18543 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline FrankU

  • It's Frank, the U is just for the suspense
  • BeNeLux Team
  • Forums Guru
  • *
  • Posts: 3348
  • Total likes: 225
  • Reputation: 14
  • Dutch Housing Project
  • CL:
    U Grow It
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #40 on: January 30, 2012, 02:27:04 PM »
Huh, ja. Ik was te lui om het precies na te zoeken.  &mmm
Ik bedoelde inderdaad elleboog of keperverband.
Bedankt!

Offline mtg

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #41 on: January 31, 2012, 12:36:58 PM »
Ok, volgens mij voldoe ik qua textures nu wel aardig aan jullie strenge eisen  :P


Offline WC_EEND

  • BeNeLux Team
  • Forums Parliamentarian
  • *
  • Posts: 1471
  • Total likes: 3
  • Reputation: 0
  • biggest Top Gear addict on SC4D
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #42 on: January 31, 2012, 01:44:18 PM »
ik vind het zo ongeveer goed qua textures eerlijk gezegd :thumbsup:
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

Offline NCGAIO

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #43 on: January 31, 2012, 03:02:41 PM »
Het is een schande meer mensen geen gebruik maken van de kanalen ... is misschien wel het ultieme voorbeeld van SimCity die tijd een geweldige baan als de ontwikkeling van CAN-AM niet de verwachte acceptatie hebben. Om Simgobber en anderen die uren het creŽren van een nieuwe vorm van doorreis .. (De enige die ik ken) met paden, effecten, nieuwe bewoner groepen; LUA scripts, nieuwe automaten, etc ... mag niet zijn zeer de moeite waard.

Zijn werk is goed en soms details zijn dingen die alleen de makers zorg, omdat de meeste gebruikers niet te veel tijd doorbrengen bij hoge zoom.

Als suggestie zou ik hetzelfde zeggen als ik al eerder zei ... Misschien een textuur aan het levende water wordt veel interessanter ontwerp en is niet moeilijk te maken.
« Last Edit: January 31, 2012, 03:09:32 PM by NCGAIO »

Offline mtg

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #44 on: January 31, 2012, 03:35:39 PM »
Quote
ik vind het zo ongeveer goed qua textures eerlijk gezegd


Ik ben er zelf ook wel wijs mee. Op naar de volgende onderdelen van de set!
wat betreft de texture van het water, hier ben ik eigenlijk ook al wel tevreden over. 

Offline FrankU

  • It's Frank, the U is just for the suspense
  • BeNeLux Team
  • Forums Guru
  • *
  • Posts: 3348
  • Total likes: 225
  • Reputation: 14
  • Dutch Housing Project
  • CL:
    U Grow It
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #45 on: February 01, 2012, 03:13:06 AM »
Ja, de texturen zien er goed uit. Ik ben benieuwd hoe je de bestrating de bocht om krijgt...
Maar met de kleur ben je nog niet klaar, toch?

Offline Getron

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #46 on: February 01, 2012, 03:47:18 AM »
@mtg,

Volg je dit als sinds begin, en zit er telkens beter en mooier uit. Echter heb ik het gevoel dat de texture nog te bruin/rood is. Als ik de grachten van Utrecht en Amsterdam bekijk (via bijvoorbeeld google maps) dan zou ik in verlengde van mrtnrln zeggen dat je grachten-texture misschien nog iets meer lichtere en minder verzadigde (lees: grijsachtiger) textures moet worden.

Maar ga zeker zo door. De grachten zien er voor de verder rest hele mooi uit.  :thumbsup:

Getron

Offline mave94

  • SC4D Subscriptor
  • Forums Senator
  • *
  • Posts: 713
  • Total likes: 0
  • Reputation: 3
  • Got the heart to be different
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #47 on: February 01, 2012, 05:22:03 AM »
Dat ziet er al heel goed uit! Ga zo door. :thumbsup:

Offline mtg

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #48 on: February 01, 2012, 11:04:38 AM »
Quote
Ik ben benieuwd hoe je de bestrating de bocht om krijgt...

Voor de buitenbocht zo dus
UnwrapUVW edit en dan de bocht als het ware recht maken.



resultaat


Offline WC_EEND

  • BeNeLux Team
  • Forums Parliamentarian
  • *
  • Posts: 1471
  • Total likes: 3
  • Reputation: 0
  • biggest Top Gear addict on SC4D
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #49 on: February 01, 2012, 11:47:08 AM »
ziet er goed uit :thumbsup: ik neem aan dat die grijze basistexture nog gaat verdwijnen, toch?
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

Offline mtg

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #50 on: February 07, 2012, 12:09:10 PM »
Quote
Wauw, dat schiet op. Wilde zelf niet ook al gelijk over bruggen & sluizen beginnen, dat staat zo hebberig



Hebberigheid wordt beloond, deze sluis is gebaseerd op de grote zeesluis bij Muiden.
Het is nog niet af maar al ver genoeg om te laten zien. Hoe vinden jullie de nieuwe texture voor de stoep?

Offline vortext

  • Administrator
  • Forums Guru
  • *
  • Posts: 3364
  • Total likes: 576
  • Reputation: 23
  • CL:
    Street Smarts
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #51 on: February 07, 2012, 12:38:24 PM »
Hebberigheid wordt beloond

 ;D in dat geval . . bruggen graag! En veel  ;)

deze sluis is gebaseerd op de grote zeesluis bij Muiden. Het is nog niet af maar al ver genoeg om te laten zien. Hoe vinden jullie de nieuwe texture voor de stoep?

De sluis ziet er veelbelovend uit, hoe breed is het ingame?

De stoep is lastig te beoordelen van deze afstand maar neutraal grijs is misschien wel de beste optie. Onder een groot voorbehoud echter; dat het niet de standaard maxis texture is  :thumbsdown:

De grachtmuur ziet er ook goed uit btw, is daar iets aan veranderd of is dit nog in gmax oid?
time flies like a bird
fruit flies like a banana

Offline mtg

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #52 on: February 07, 2012, 12:52:01 PM »
Quote
in dat geval . . bruggen graag! En veel

komen er aan!

De Sluis is ingame 32m breed dus twee tiles, het is niet de maxis texture, het is dezelfde texture als de muren maar dan na een beetje photoshoppen.

edit- Het is idd, de Max preview

Offline Getron

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #53 on: February 07, 2012, 02:28:14 PM »
@mtg

Schitterend project  &apls, elke keer als ik deze forum weer open trek, is er weer een nieuwe mooie update. Ben benieuwd welke kant dit opgaat, Gaan er ook nog overgangen komen met andere grachten die je in spel kunt vinden? Bijvoorbeeld die van Simgoober of Cal?

Getron

Offline FrankU

  • It's Frank, the U is just for the suspense
  • BeNeLux Team
  • Forums Guru
  • *
  • Posts: 3348
  • Total likes: 225
  • Reputation: 14
  • Dutch Housing Project
  • CL:
    U Grow It
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #54 on: February 08, 2012, 03:49:34 AM »
De sluis is fantastisch! Mooie details, heel Nederlands en realistisch. Ik kan hier niks zegen over de texturen. Mijn systeem op kantoor gebruikt de een of andere beeldcompressie dus ik zit hier naar een rommelig jpg'tje te kijken.

Maar ga zo door!  &apls

Offline vortext

  • Administrator
  • Forums Guru
  • *
  • Posts: 3364
  • Total likes: 576
  • Reputation: 23
  • CL:
    Street Smarts
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #55 on: March 22, 2012, 03:38:36 AM »
al 'n tijdje niets meer vernomen, wordt er nog voortgang geboekt?
time flies like a bird
fruit flies like a banana

Offline mtg

Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #56 on: March 27, 2012, 02:37:27 PM »
Quote
al 'n tijdje niets meer vernomen, wordt er nog voortgang geboekt?

sorry druk met andere dingen

Offline ivo_su

  • Forums Senator
  • *
  • Posts: 727
  • Total likes: 0
  • Reputation: 0
  • Master of Regional Development and Management
Re: Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)
« Reply #57 on: November 18, 2012, 03:09:00 PM »
MTG I was wondering if you are planning to switch channels to your future NAM and they gain the ability CAN-AM. I like so much the use of channels, but over the years they have been abandoned and their development is paused. I hope you can fix this injustice.