• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Welkom

Started by Serkanner, January 24, 2007, 08:47:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

M4346

Ah! Die Basilica is ongelooflik mooi en ek sou graag daarheen wou gaan! :( Ek is selfs meer geïnteresseerd daarin nadat ek Dan Brown se Angels & Demons gelees het! :P

Maar ek kan nou wel sê dat ek regtig net die argitektuur van die Vatikaanstad waardeer, die ander dinge, wel, 'we agree to disagree.' :P

Ek kan ook nie wag vir Yoder se weergawe van die Basilica nie!  ;D ;D Dit behoort baie mooi te wees!  :thumbsup:

Ek sal uitkyk vir die update in Memories Frozen in Time!  ()stsfd()
New Horizons Productions
Berethor ♦ beskhu3epnm ♦ blade2k5 ♦ dedgren ♦ dmscopio ♦ Ennedi
emilin ♦ Heblem ♦ jplumbley ♦ moganite ♦ M4346 ♦ papab2000
Shadow Assassin ♦ Tarkus ♦ wouanagaine

Fledder200

dat had ik ook toen ik dat boek had gelezen :)
(vond het zelfs beter dan de davici code !)

de basilica is zeker mooi...echt prachtig, al heb ik niks met het vaticaan qua geloof....het is er voor de rest echt prachtig!!!
de sixtince capel is gewoon een juweel!! ben er een half uur binnen geweest en het is dat me vriend weg wou anders zat ik er nog! :)
ik ben een ongelofelijke fan van michelangelo dus ik zat in italie wel goed :)

ik stond ook totaal weg te kwijlen bij de "david" in firenze (mag geen florance zeggen...) en bij de "Pieta" in de st. pieter


-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

sebes

Prachtige foto van de Eeuwige Stad Ferry!  Ben benieuwd naar de rest van je pictures (en je bruine kop!). 
Check my MD:               
Rhenen,NN

Fledder200

-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

capo

#84
Een vraag: Is Haarlemmergold ook geregistreerd op SC4D? Ik zit zijn nieuwste uploads op de STEX te bekijken en het is weer fantastisch werk, werk waarvan ik persoonlijk vind dat het qua kwaliteit ook wel in de CAM (of de LEX) thuishoort :) Kent iemand hem toevallig? Ik zou hem graag willen voordragen.

edit: even wat toegevoegd...

The complete history of Evergem ->My Mayor Diary <-
Come and visit Paroch Plein!

Serkanner

In het kort:

Haarlemmergold heeft deel uitgemaakt van de BSC. Hij heeft echter besloten zijn eigen weg te gaan nadat hem duidelijk werd dat wij, als team, een aantla "kwaliteits-eisen" stellen aan het model, de lot en hoe het functioneert in het spel. Ricsi heeft kenbaar gemaakt dat hij het maken van 3d modellen belangrijk vind en die zo snel mogelijk wil vrijgeven. Hij had geen zin om op opbouwende kritiek van de BSC te wachten.

Als Rics upload rechten hier op de exchange zou willen vergaren dan zal hij zijn werk, net als anderen, ter discussie moeten stellen in een "candidacy"topic. Als zijn werk voldoet aan de richtlijnen van de exchange dan kan hij die upload rechten vergaren.

kwakelaar

Haarlemmergold maakt inderdaad fantastisch werk, enige wat ik erg jammer vindt is dat zijn gebouwen meestal te klein zijn. Ik zou het graag willen gebruiken maar elke keer als ik een persoon prop voor een deur zet, denk ik die komt er nooit in.

capo

Bedankt voor het antwoord Serkanner, ik wilde hem eens vragen om hier rond te kijken, maar als ik dat zo lees dan heeft het weinig zin denk ik.

@kwakelaar: Dat klopt wel, vooral de R$1 huisjes zijn erg knus :)

The complete history of Evergem ->My Mayor Diary <-
Come and visit Paroch Plein!

Serkanner

Vragen staat altijd vrij. Ricsi is een aardige kerel, maar volledig gericht op het maken en uitbrengen van zijn modelen. En wie ben ik om daar over te klagen.  ;)

kwakelaar

Nou, ik moet mijn eerdere post toch wat herzien. Ik ben even op de STEX geweest om te kijken en er was weer een nieuwe levering Haarlemmergold bats. Ik heb ze allemaal gedownload en een beetje gekeken in de LE. En ik ben al wat positiver over de schaal van de gebouwen. Inderdaad zijn het vaak de vrijstaande en low wealth die zo klein zijn. Ook de vakwerk huizen zijn een beetje aan de kleine kant, maar nog binnen de acceptable marge (wel helemaal subjectief natuurlijk).

En ik moet erbij zeggen, die jonge heeft echt een talent voor het maken van 3d modelen voor Simcity.

capo

De gebouwen zien er uitstekend uit, dat is een ding wat zeker is. Ik heb geen idee hoe hij alle textures zo scherp krijgt (ben geen goede batter), maar wat hij (sowieso dit jaar) heeft uitgebracht ik pure klasse.

@Serkanner: Ik zal hem eens een PMtje sturen via de stex :)

The complete history of Evergem ->My Mayor Diary <-
Come and visit Paroch Plein!

NikNik

Het zou inderdaad geweldig zijn als Haarlemmergold is SC4D kwam.

Wie weet wat Oppie tegenwoordig nog zoals doet. Gezien zijn Roda JC stadion denk ik dat hij uit het zuiden komt, klopt dat?

Nik-Nik

sebes

He jongens, hebben jullie nog contact gehad met Haarlemmergod? Ben zo benieuwd naar zijn reactie...
Check my MD:               
Rhenen,NN

Strechnitz

Ja dat ben ik ook wel.

Het zou geweldig zijn.

Hubert
Your favorite "deliciously deviant" Empire is Back after a 2 month pause


Click on the picture above to visit Stropon.

Fledder200

ik ook, ik vind Haarlemmergold erg goed ( om maar ff midden in een verhaal binnen te vallen)
maar zijn gebouwen zijn vaak 1x1 en klein :(

als ze net iets groter zouden zijn en even ver van de stoep af als vanderaap...dan is het gewoon perfect!

en waarom is vanderaap geen Lex member eigenlijk? zijn werk is ook altijd goed :)

anyhoo....hallo allemaal ben ik weer :D
-----------------------------------------------------------------
Life is too short to wear bad clothes...and ugly shoes!

sebes

Even het stof eraf blazen hoor ...........

Zoveel Nederlanders/Belgen/Afrikanen en een verdwaalde Kiwi hier, en toch zo weinig aktie op dit forum. Hoe komt dat nou?

Nix voor ons toch - zo'n stil hoekje ?

Check my MD:               
Rhenen,NN

Meastro444

een verdwaalde kiwi? wie? Diggis? M?

ach, ik kijk er wel eens, maar niet vaak

(god, wat een verschrikkelijke bump :D)
Friend of the Certified Drama Queen :)

Howling

*Bump*

Ah, een Nederlands forum. Wie had dat gedacht? Al lurk ik al maanden - dit wist ik nog niet... En het is er toch al een hele tijd. Hoe suf!  $%Grinno$%
Lurkiest Lurking Lurker of the SimCity 4 community.
Bldng. | my BATs and research into urban density | Sebasvandenbrink.nl | Help grow Hopburg!

NikNik

Nee hoor helemaal niet Suf, zo'n actieve propaganda voeren wij hier nou ook weer niet.
En zoals je ziet zit er tussen jouw bericht en een tegenbericht al gauw bijna 2 maanden.

Wees welkom.

Nik-Nik

sebes

En maar liefst 2 moderatoren voor dit hoekje...

Maar goed dat je het ontdekt hebt Sebas, anders mis je toch een essentieel stuk SC4D ...  ;)
Check my MD:               
Rhenen,NN