• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Nederlandse/ Belgische BAT'S / Dutch/Belgic BAT'S

Started by Fledder200, August 22, 2008, 05:26:29 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mave94


alex_bervoets


mtg

probeer hem the importeren i.p.v. te openen.

alex_bervoets

#223
Quote from: mtg on May 10, 2011, 08:22:10 AM
probeer hem the importeren i.p.v. te openen.
Lukt niet want .gmax is geen extensie die je kan importeren... Heb ook al geprobeerd om de extensie te veranderen... ook niets

MandelSoft

Vreemd... Wanneer je hem voor het laatst opsloeg, crashte gMax toen? Dat zou wellicht kunnen betekenen dat je te maken hebt met een corrupte save-file...

Of wellicht is het model 'te complex' voor gMax om te laden...
Lurk mode: ACTIVE

alex_bervoets

Quote from: mrtnrln on May 10, 2011, 09:12:47 AM
Vreemd... Wanneer je hem voor het laatst opsloeg, crashte gMax toen? Dat zou wellicht kunnen betekenen dat je te maken hebt met een corrupte save-file...

Of wellicht is het model 'te complex' voor gMax om te laden...
Gmax is niet gecrashet... en 'te complex', ik heb al moeilijkere dingen gemaakt... ik vrees dat ik moet herbeginnen. Laatste poging: ik heb dezelfde vraag op simtropolis gesteld, hopelijk weet daar iemand een oplossing.

alex_bervoets

opgelost! Dankzij "SimHoTToDDy" op simtropolis (die kerel is geweldig!):

Blijkbaar maakt GMAX automatisch een soort backups via "Autoback".

Je kan deze openen in Gmax via "open" en dan naar de autoback folder te gaan (bij mij op C:\GMAX\autoback), dan "alle types" te kiezen onderaan het venster. Dan zie je de autoback-files. Daar kies je de recentste uit!



Oef... wat een opluchting ;)

MandelSoft

Zeg dat wel! Gelukkig dat niet al het werk verloren is gegaan  :thumbsup:
Lurk mode: ACTIVE

alex_bervoets

Een kleine update:

ik ben ook al begonnen met het interieur op te vullen: parketvloer, wandtapijten en stoelen in de grote hal...


FrankU

Mooi hoor!

Maar, zeg, jongens. Hoort deze thread misschien ook in ons eigen BNL Team forum?

WC_EEND

Quote from: FrankU on May 16, 2011, 03:55:10 AM
Mooi hoor!

Maar, zeg, jongens. Hoort deze thread misschien ook in ons eigen BNL Team forum?

Ik denk dat het misschien beter zou zijn moest Alex z'n BATs in een eigen BAT topic in het BNL board tonen, lijkt me een betere oplosing dan gewoon dit topic te verplaatsen.

@Alex: ziet er echt goed uit :thumbsup:

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

FrankU

Wij van Glorix adviseren WC-eend. (Sorry, kon het niet laten. Je vraagt er ook ommet zo'n naam!)

Eens met je voorstellen!

alex_bervoets

OK, kan ik zelf een forum aanmaken of moet iemand anders dat maken (want ze zijn hier op sc4devotion niet echt gebruiksvriendelijk op dat vlak  :P)?
Ah... en bedankt voor de positieve commentaren... ik begin aan de afwerking: ik ga een moderne versie maken met dakgoten, lichten enz... en een middeleeuwse versie zonder alle moderne snufjes...

WC_EEND

#233
Een nieuw topic aanmaken is eigenlijk enorm simpel :P je gaat gewoon naar het "BNL Creations" board en klikt daar op "new topic" $%Grinno$% (staat normaalgezien in een rood kader rechtsboven de lijst met topics)

Xander

Edit: @Frank:  :D $%Grinno$% het zat er aan te komen, je bent denk ik wel de 1e die er een grap over maakt :P
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

FrankU

Quote from: WC_EEND on May 16, 2011, 08:36:45 AM
Edit: @Frank:  :D $%Grinno$% het zat er aan te komen, je bent denk ik wel de 1e die er een grap over maakt :P

Waarschijnlijk heeft het zo lang geduurd omdat iedereen hier verder te beleefd is voor dat soort stommiteiten, maar ik zat op kantoor een beetje te balen. Dan doe ik soms zoiets. Trek het je niet aan.  :thumbsup:

vester

Great work, Alex!

There is something with the textures on the roof to the right!

WC_EEND

Quote from: FrankU on May 16, 2011, 11:39:03 AM
Waarschijnlijk heeft het zo lang geduurd omdat iedereen hier verder te beleefd is voor dat soort stommiteiten, maar ik zat op kantoor een beetje te balen. Dan doe ik soms zoiets. Trek het je niet aan.  :thumbsup:

Geen probleem hoor, ik heb er eens goed mee gelachen  $%Grinno$%
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

sebes

#237
Quote from: FrankU on May 16, 2011, 03:55:10 AM
Mooi hoor!

Maar, zeg, jongens. Hoort deze thread misschien ook in ons eigen BNL Team forum?

Deze  NL talige thread was bedoeld om links naar verschillende Nederlands/Belgische bats te delen, niet alleen BNL bats :)

Maar als jullie willen kan ik de thread in tweëen splitsen op pagina 2 of 3....Laat maar weten


Ah, er is al een nieuwe link lijst thread gemaakt zie ik. Klasse!
Check my MD:               
Rhenen,NN

alex_bervoets

Daarnet wat gaan fietsen... en plots kreeg ik een idee: ik heb op deze site en op Simtropolis nog geen kassei-weg gevonden? Nochtans heel typisch voor onze streken. Bestaat dat ergens? en zo neen: misschien een idee voor iemand?

MandelSoft

SAM 8 (Cobblestone) is toch een kasseistraat?
Lurk mode: ACTIVE