• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Welkom

Started by Serkanner, January 24, 2007, 08:47:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Gilikov1994

Jullie willen vast ook nog wel iemand uit Zeeland erbij hebben?  ;)
Check out my LOT thread, and also the EBLTeam!

==> http://sc4devotion.com/forums/index.php?topic=10509.msg318190#new <==

MandelSoft

Tuurlijk! Welkom op het forum!
Lurk mode: ACTIVE

mave94

Hallo allemaal,

Blij dat er ook een Nederlands forum is; :D
Ik ben Matthijs uit Spijkenisse, Zuid-Holland.
Half jaar geleden ofzo kwam ik hier terecht en heb de NAM gedownload.
Ik zag dat er veel meer was en uiteindelijk veel meer dingen gedownload. :P
Ben nu bezig met Nederland na te maken: van terpen tot dijken en duinen
Hier alvast een foto van een terpdorp (Ik neem aan dat ik jullie niet hoef uit te leggen wat dat is?) uit Friesland:
http://postimage.org/image/28owj7uf8/
Als ik meer heb zal ik meer posten; misschien komt er wel een MD? :satisfied:

Matthijs

mave94

PS. het is wel een beetje stil hier in dit hoekje....

MandelSoft

Inderdaad. Tijd om wat meer leven in de brouwerij te brengen! Wie doet er mee?
Lurk mode: ACTIVE

WC_EEND

Ik wil wel, maar euhm ik heb het nogal druk met 'de blok' (studeren voor examens in januari).

PS: vrolijk kerstfeest iedereen!

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

Gilikov1994

Net als Xander, ik heb het ook wel druk met school (examenjaar) maar ik doe ook graag mee!

- Giel

Check out my LOT thread, and also the EBLTeam!

==> http://sc4devotion.com/forums/index.php?topic=10509.msg318190#new <==


sebes

Ha - leven in de brouwerij!  Leuk!
(al kom ik er wel weer wat laat achter.. is't feesie al over??? LOL
Check my MD:               
Rhenen,NN

peter007

Ik doe ook graag mee.

P.S. Ik heb me nog niet eens voorgesteld.

Mijn naam is Ernst en ik woon in Kapelle dat ligt in Zeeland. Ik zit nu in 4HAVO en Ik ben 15 jaar.

WC_EEND

Hmm, ik heb me wellicht ook nog niet voorgesteld (of toch niet hier allesinds).

Ik ben Xander, 19 jaar en ik woon in Gent in België (ik Ben blijkbaar ook een van de weinige actieve Belgen in dit sub forum :P). Ik studere momenteel Toegepaste Economische Wetenschappen aan de UGent.
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

FrankU

Dag mensen,

Volgens mij heb ik me ook nooit fatsoenlik voorgesteld aan mijn land- en taalgenoten hier, hoewel ik al behoorlijk lang actief ben op SC4d, en nog veel langer met Simcity.
Ik ben Frank, ik woon in Deventer en ben 47 jaar. Ik heb ooit in de late middeleeuwen (circa 1990?) al kennis gemaakt met Simcity 1 en heb ook ooit een poosje SC2000 gespeeld, maar met SC4 heeft het pas echt toegeslagen.
Ik heb een vrouw, twee kleine kinderen, een huis en een baan, zodat er niet veel tijd voor SC4 is.
Op dit moment ben ik bezig met een groot Nederlands project. Ik heb een paar nieuwe lots van bestaande molens (Meurdoos, Oppie) gemaakt en ben bezig met een hele reeks boerderijlots van stage 1 tot en met stage 5. Ik ben inmiddels met stage 2 bezig. Graag hoor ik van jullie wat je er als inwoner van dit land en speler van SC4 van vindt.

Ricky112233

Hallo allemaal!!

Is het ook goed als iemand uit Kirchroa er bij komt? :P
Let me introduce myself :P

Ik ben Ricky, ik ben 18 min 6 jaar oud, en ik woon in Kerkrade...

Mijn vader is NL'er en komt uit Heerlen.
Mijn moeder is Amerikaans en komt uit Pasedena (ligt bij LA in de buurt)
Ik spreek Nederlands, Engels, een beetje Duits en ik ben Russisch aan het leren :P

Anyway, Leuk om te zien hoeveel NL'se, Vlaamse en Afrikaanse mensen zowel SC4 als SC4D ontdekt hebben!

Oh en, Ik ben al in 19 landen geweest en ik ga naar de t-vwo brugklas!
(Niet zo heel belangrijk maar dat wilde ik ook ff vertellen...)

Groeten uit Limburg :P

-Ricky

Owh en, Zo het niet leuk zijn als er een "conventie" zo zijn voor alle NL'ers en Belgen die SC4 spelen?

Yes, I love aviation
Yes, I'm interested in the former CIS
Yes, I'm half Dutch-half American
Yes, I'm learning Russian
15--

WC_EEND

Wat is een t-vwo brugklas? Nog nooit van gehoord :P
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

MandelSoft

Theoretisch Voortgezet Wetenschappelijk Onderwijs neem ik aan. Ik heb zelf VWO NT (Natuur&Techniek) gedaan.
Lurk mode: ACTIVE

Ricky112233

hahaha, nee!!

Ik ga naar TTO=Twee Talig Onderwijs

Helft van je lessen zijn dan in het Engels en de andere zijn dan gewoon in het Nederlands.

Je zou dan natuurlijk denken "Wat is nou nutteloos, aangezien je al Engels op school krijgt!"

Maar je krijgt dan wel lekker een diploma op zak van the University of Cambridge, je kan dan naar een universiteit in het buitenland en hoef je lekker geen toets te maken om te laten zien hoe goed je Engels is....

En aangezien ik half Amerikaans ben en ik Engels met een Engelse, Amerikaanse, Russische en Thais accent kan praten is dat mooi meegenomen! :P

hier is een link van Wikipedia over TTO ;-)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweetalig_onderwijs

Sorry ik wilde ff slim zijn en alles zo uitgebreid mogelijk vertellen :P

-Ricky
Yes, I love aviation
Yes, I'm interested in the former CIS
Yes, I'm half Dutch-half American
Yes, I'm learning Russian
15--

WC_EEND

heh, geen probleem, ik snap toch niet zo veel van het Nederlandse onderwijssysteem, dus de extra uitleg helpt wel :P

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

MandelSoft

Aha, tweetalig VWO. Nou, met jouw achtergrond zal dat geen probleem zijn  $%Grinno$%  Ikzelf ben geen ster in talen geweest. Alleen is nu juist net het Engels dat ik van de vreemde talen goed beheers. Duits gaat matig en met Frans moet je niet aankomen...
Lurk mode: ACTIVE

WC_EEND

Alors Maarten, tu ne parles pas le français? :P Sorry, kon het niet laten;D Ik praat zowel Vlaams (mengeling van West-Vlaams en Gents), AN, Engels op niveau van Engelstaligen (tegenwoordig gebruik ik zelfs Engelse woorden in Nederlandstalige zinnen omdat ik niet op het juiste Nederlandse woord kan komen :P), Frans gaat wel deftig en Duits kan ik goed genoeg om rond te komen.

Xander
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

Ricky112233

Hahaha !!!

Ja, dat gebeurt ook wel eens bij mij, dan gebruik ik het Engelse woord in een Nederlandse zin omdat ik het NL'se woord ben vergeten! ;D

Geef mij maar liever Russisch, Oekraïens, Wit-Russisch, Kazachstaans of een van de dialecten die ze in RU spreken ;)

Ik was deze zomer naar Macedonië gegaan (op vakantie.) En toen kon ik mijn Russisch aardig goed gebruiken omdat Macedonisch en Russisch op elkaar lijken. (het zijn beide Slavische talen)
Ook had ik een kleine taal boekje van Lonely Planet waar een paar Oost-Europese talen in zaten (waaronder Macedonisch!:P)

Ook kan ik Cyrillisch lezen en schrijven (Da's de script en Alfabet die ze gebruiken...)
Ook kan ik een paar woordjes Mongools :P Nee, ik kan niet met een gestoord mens praten, maar echt Mongools $%Grinno$%

En ik kan een paar woorden In het Arabisch, waar onder halouf (geleerd in Egypte :D betekent schaap of schapen maar veel arabieren gebruiken het als scheldwoord tegenover Toeristen en dan betekent het iets van zwijn of varken! :D)

En ook een zin in het Indonesisch,

Cina lolling makan babi sukoleng :D

(betekent: De gestoorde Chinees eet varken uit blik :P)

Hahahaa

Ik kan nu wel door gaan, maar mijn handen beginnen pijn te doen van het typen :P

До свидания!
Tot Ziens!
Good-Bye! :P

-Ricky
Yes, I love aviation
Yes, I'm interested in the former CIS
Yes, I'm half Dutch-half American
Yes, I'm learning Russian
15--