• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Grachten alsof we er al niet genoeg van hadden :)

Started by mtg, January 17, 2012, 01:14:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankU

Huh, ja. Ik was te lui om het precies na te zoeken.  &mmm
Ik bedoelde inderdaad elleboog of keperverband.
Bedankt!

mtg

Ok, volgens mij voldoe ik qua textures nu wel aardig aan jullie strenge eisen  :P


WC_EEND

ik vind het zo ongeveer goed qua textures eerlijk gezegd :thumbsup:
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

NCGAIO

#43
Het is een schande meer mensen geen gebruik maken van de kanalen ... is misschien wel het ultieme voorbeeld van SimCity die tijd een geweldige baan als de ontwikkeling van CAN-AM niet de verwachte acceptatie hebben. Om Simgobber en anderen die uren het creƫren van een nieuwe vorm van doorreis .. (De enige die ik ken) met paden, effecten, nieuwe bewoner groepen; LUA scripts, nieuwe automaten, etc ... mag niet zijn zeer de moeite waard.

Zijn werk is goed en soms details zijn dingen die alleen de makers zorg, omdat de meeste gebruikers niet te veel tijd doorbrengen bij hoge zoom.

Als suggestie zou ik hetzelfde zeggen als ik al eerder zei ... Misschien een textuur aan het levende water wordt veel interessanter ontwerp en is niet moeilijk te maken.

mtg

Quoteik vind het zo ongeveer goed qua textures eerlijk gezegd

Ik ben er zelf ook wel wijs mee. Op naar de volgende onderdelen van de set!
wat betreft de texture van het water, hier ben ik eigenlijk ook al wel tevreden over. 

FrankU

Ja, de texturen zien er goed uit. Ik ben benieuwd hoe je de bestrating de bocht om krijgt...
Maar met de kleur ben je nog niet klaar, toch?

Getron

@mtg,

Volg je dit als sinds begin, en zit er telkens beter en mooier uit. Echter heb ik het gevoel dat de texture nog te bruin/rood is. Als ik de grachten van Utrecht en Amsterdam bekijk (via bijvoorbeeld google maps) dan zou ik in verlengde van mrtnrln zeggen dat je grachten-texture misschien nog iets meer lichtere en minder verzadigde (lees: grijsachtiger) textures moet worden.

Maar ga zeker zo door. De grachten zien er voor de verder rest hele mooi uit.  :thumbsup:

Getron

mave94


mtg

QuoteIk ben benieuwd hoe je de bestrating de bocht om krijgt...

Voor de buitenbocht zo dus
UnwrapUVW edit en dan de bocht als het ware recht maken.



resultaat


WC_EEND

ziet er goed uit :thumbsup: ik neem aan dat die grijze basistexture nog gaat verdwijnen, toch?
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

mtg

QuoteWauw, dat schiet op. Wilde zelf niet ook al gelijk over bruggen & sluizen beginnen, dat staat zo hebberig



Hebberigheid wordt beloond, deze sluis is gebaseerd op de grote zeesluis bij Muiden.
Het is nog niet af maar al ver genoeg om te laten zien. Hoe vinden jullie de nieuwe texture voor de stoep?

vortext

Quote from: mtg on February 07, 2012, 10:09:10 AM
Hebberigheid wordt beloond

;D in dat geval . . bruggen graag! En veel  ;)

Quote from: mtg on February 07, 2012, 10:09:10 AMdeze sluis is gebaseerd op de grote zeesluis bij Muiden. Het is nog niet af maar al ver genoeg om te laten zien. Hoe vinden jullie de nieuwe texture voor de stoep?

De sluis ziet er veelbelovend uit, hoe breed is het ingame?

De stoep is lastig te beoordelen van deze afstand maar neutraal grijs is misschien wel de beste optie. Onder een groot voorbehoud echter; dat het niet de standaard maxis texture is  :thumbsdown:

De grachtmuur ziet er ook goed uit btw, is daar iets aan veranderd of is dit nog in gmax oid?
time flies like a bird
fruit flies like a banana

mtg

Quotein dat geval . . bruggen graag! En veel

komen er aan!

De Sluis is ingame 32m breed dus twee tiles, het is niet de maxis texture, het is dezelfde texture als de muren maar dan na een beetje photoshoppen.

edit- Het is idd, de Max preview

Getron

@mtg

Schitterend project  &apls, elke keer als ik deze forum weer open trek, is er weer een nieuwe mooie update. Ben benieuwd welke kant dit opgaat, Gaan er ook nog overgangen komen met andere grachten die je in spel kunt vinden? Bijvoorbeeld die van Simgoober of Cal?

Getron

FrankU

De sluis is fantastisch! Mooie details, heel Nederlands en realistisch. Ik kan hier niks zegen over de texturen. Mijn systeem op kantoor gebruikt de een of andere beeldcompressie dus ik zit hier naar een rommelig jpg'tje te kijken.

Maar ga zo door!  &apls

vortext

al 'n tijdje niets meer vernomen, wordt er nog voortgang geboekt?
time flies like a bird
fruit flies like a banana

mtg

Quoteal 'n tijdje niets meer vernomen, wordt er nog voortgang geboekt?

sorry druk met andere dingen

ivo_su

MTG I was wondering if you are planning to switch channels to your future NAM and they gain the ability CAN-AM. I like so much the use of channels, but over the years they have been abandoned and their development is paused. I hope you can fix this injustice.