• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

Nederlandse/ Belgische BAT'S / Dutch/Belgic BAT'S

Started by Fledder200, August 22, 2008, 05:26:29 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WC_EEND

That's looking quite good already Kelis, I only find it slightly confusing since the photo is the opposite side of the render  :P
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

Getron

Kelis has started on a new master piece  ;). It looks now already great  :thumbsup:

Getron

Sciurus

Eerste, dat ik hier post!
Kelis, dit is prachtig! Ik hoop, dat ik duidelijk gemaakt heb! :D

Guillaume :thumbsup:
L'atelier d'architecture
* * * * * Longwy * * * * *

MandelSoft

Nice model Kelis! Looks like a promising start  :thumbsup:

Over de alternatieve SAM sets, wat denken jullie hiervan?


Het is nog maar een test  ;)

Groeten,
Maarten
Lurk mode: ACTIVE

Getron

Maarten,

Dat is zeker een mooi Nederlands alternatieve voor de SAM sets.
Met een fietspad aan beide kanten van de weg, ziet het echt uit als een Nederlands stukje weg.

Getron

peter007

Yep het is geweldig. We hebben op het dorp ook zulke wegen liggen en ze lijken precies. ;)

FrankU

Hoi Maarten,

Zoals je wel weet kom je in Nederland je dorp niet uit zonder over dit soort wegen te rijden. Dus: ideaal! Heel mooi. Graag geeft ik daarvoor een overbodige dirt road op, hoewel we niet moeten vergeten wat Trolca allemaal voor ons spel heeft betekend. Dus voor een monumentenproject in een van je steden kun je altijd de originele SAM 5 set gebruiken.
Maar graag leg ik deze nieuwe textuur in mijn dorpsstraten.

MandelSoft

Ik zat zelf eigenlijk meer aan het probleem te denken "wat te doen als deze weg een straat kruist die geen fietsstraat moet zijn?" Je kan lokaal de straat laten overgaan naar een weg, of we moeten gaan klooien met TE-Lots (of ik moet een heel gedoe met puzzle pieces doen). De eerste optie lijkt mij tot nu toe het beste...
Lurk mode: ACTIVE

FrankU

Ja, het zou mooi zijn, om het even anders te zeggen, als er een gladde methode was om twee SAM-straten in elkaar over te laten lopen middels een TE-stukje of zo. Misschien iets in de sfeer van een verkeersdrempeltje?

ifreaky


MandelSoft

Een beetje. Ik ben twee weken naar Zweden geweest en ik ga nog twee weken naar Luxemburg, dus ik heb niet veel tijd nu...
Lurk mode: ACTIVE

Paul 999

Het idee om fietsstroken toe te voegen is geweldig! Ik gebruik de huidige SAM texturen allemaal niet zo veel omdat ze weinig toevoegen naar mijn idee. Wanneer ze fietsstroken zouden hebben zou ik veel meer wegen aanlengen met deze textuur. Wellicht kunnen er puzzel pieces gemaakt worden voor kruisingen, met drempels in een andere kleur bestrating. Het toevoegen van drempels in simcity lijkt me zo ie zo een goede toevoeging, ook op plaatsen waar geen kruispunt is.