• Welcome to SC4 Devotion Forum Archives.

patch voor vista

Started by rossi, December 21, 2008, 05:37:06 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rossi

ik heb een probleempje dat ik sc4 niet kan spelen op de vista
ik kan alles doen maar midden het spel sluit het steeds automatisch af :s
mijn vraag is of iemand een patch heeft om dit probleem te verhelpen

alvast bedankt

sebes

hmmm... vreemd - ik heb dit niet. Heb Vista sinds augustus en kan het orginele spel dat ik daarvoor op Windows XP had gewoon hierop laden - en spelen!

Crashed het sepl ook als je je plugin-folder leeg hebt?
Check my MD:               
Rhenen,NN

Xumarov


tag_one

^ Wat deed je net voordat het spel crashte? Het kan namelijk zijn dat je een corrupte plugin hebt in je pluginsfolder. 

WC_EEND

of gewoon het bekende dual-core probleem
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project

MandelSoft

Ik heb een Quad Core, Windows Vista, en ik heb geen problemen met SimCity. Ik weet niet wat er mis kan zijn. Misschien heb je de 64-bits versie van Vista, en misschien geeft die problemen.

Misschien is het wel de beruchte Puzzlepiece-over-Transit-Enabled-LOT Crash to Desktop bug. Was je soms bezig met het plaatsen van knooppunten/bruggen/tramlijnen e.d.? Of werkte je soms met 'Transit Enabled' stations en LOTs? Zo niet, dan zal dit waarschijlijk het probleem niet zijn.

Groeten,
Maarten
Lurk mode: ACTIVE

WC_EEND

Quote from: mrtnrln on October 03, 2009, 03:25:01 AM
Ik heb een Quad Core, Windows Vista, en ik heb geen problemen met SimCity. Ik weet niet wat er mis kan zijn. Misschien heb je de 64-bits versie van Vista, en misschien geeft die problemen.

Misschien is het wel de beruchte Puzzlepiece-over-Transit-Enabled-LOT Crash to Desktop bug. Was je soms bezig met het plaatsen van knooppunten/bruggen/tramlijnen e.d.? Of werkte je soms met 'Transit Enabled' stations en LOTs? Zo niet, dan zal dit waarschijlijk het probleem niet zijn.

Groeten,
Maarten

Ik heb ook vista (home premium 32bit) en een dual core CPU, maar er zijn gevallen bekend waarbij de meerdere cores van de CPU de oorzaak zijn (komt wel vaker voor met AMD CPUs dan Intel). Dan is er ook nog gewoon het feit dat soomige games op de ene vista wel werken en op de andere niet (een vriend van mij heeft C&C Generals Zero Hour werkend op vista, maar bij mij werkt het niet)
RIP Adrian (adroman), you were a great friend

My LOT thread                                    

SCAG BAe146/Avro RJ Project